Керування дизельними генераторами на базі електро-вартісної моделі
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Розглянуто характеристики існуючого дизель-генератора, встановлені оптимальні режими роботи. Запропонована система роботи декількох генераторів у єдиній мережі. Проведено моделювання роботи декількох генераторів з розподіленням потужності між
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Bohaevskyi A.B. Metod opredelenyia optymalnыkh kharakterystyk nahruzhenyia dlia mykrokontrollernыkh rehuliatorov transportnыkh dyzel-эlektrycheskykh ustanovok [Method for determining the optimal loading characteristics for microcontroller regulators of diesel-electric vehicles], Pratsi Luhanskoho viddilennia Mizhnarod. akad. Informatyzatsii, 2004, 2, pp. 52-55
Kamaev V.S., Peterheria Yu.S. Optymyzatsyia rezhyma rabotы systemы rezervnoho pytanyia s dyzel-heneratorom [Optimization of the operating mode of the backup power system with a diesel generator], Pratsi Instytutu elektrodynamiky Natsionalnoi akademii nauk Ukrainy, 2006, №1(13), pp.38-41
Intriligator M. Matematicheskie metody optimizacii i ekonomicheskaya teoriya [ Optimization Mathematical Methods and Economic Theory], Moscow: Progress, 1975, p. 606
Yu.S., Zhuikov V.Ia., Tereshchenko T.O. Intelektualni systemy zabezpechennia enerhozberezhennia zhytlovykh budynkiv [Intelligent energy saving systems for residential buildings. Tutorial], Navchalnyi posibnyk, Kyiv: Media-PRES, 2008, p. 256
Krutov V.I. Dvigatel' vnutrennego sgoraniya kak reguliruemyj ob’ekt [Internal combustion engine as an adjustable object], Moscow: Mashinostroenie, 1978, p. 472
Lazarev YU.F. Nachala programmirovaniya v srede MatLAB: Uchebnoe posobie [Getting Started with MatLAB Programming: A Tutorial], Kyiv: NTUU«KPI» 2003, p. 424
Vizgunov N.P. Dinamicheskoe programmirovanie v ekonomicheskih zadachah s primeneniem sistemy MatLAB [Dynamic programming in economic problems using the MatLAB system], Novgorod ZH NNGU, 2006, p. 50
http://canmetenergy- canmetenergie.nrcan- rncan.gc.ca/eng/renewables/standalone_pv/pu blications/2007165.html