Сучасні методи підготовки спеціалістів з нанотехнологій
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Розглядаються нові технології безперервної підготовки фахівців з нанотехнологіям у дипломній та післядипломній освіті. Їх важливою особливістю є навчання на робочому місці. Наголошуються на можливості формування послідовності курсу, вибору його змісту з орієнтацією на індивідуальну траєкторію навчання. Ця технологія дозволяє реалізувати сучасний процес передачі необхідних знань, пристосованих до професійних особливостей інженерів як реального часу
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Artyuhov I. V., Kemenov V. N., Nesterov S. B. Biomedicinskie tekhnologii. Obzor sostoyaniya i napravleniya raboty, Vakuumnaya nauka i tekhnika [Biomedical technologies. Review of the status and direction of work, Vacuum Science and Technology], materialy 9-j nauchno-tekhnicheskoj konferencii Moscow: MIEM, 2002, pp. 244 - 253
Suzdalev I. P. Nanotekhnologiya. Fizikohimiya nanoklasterov, nanostruktur i nanomaterialov, Moscow: KomKniga [Physicochemistry of nanoclusters, nanostructures and nanomaterials], 2006, p.592
M. Roko, R. Uil'yams, P. Alivisatos Nanotekhnologiya v blizhajshem desyatiletii [Nanotechnology in the next decade], Moscow: Mir, 2002, p. 292
S. I. Grigor'ev, YU. E. Rastov Osnovy sovremennoj sociologii. Uchebnoe posobie [Fundamentals of modern sociology. Tutorial], Barnaul : Altajskij gosudarstvennyj universitet, 2001, p. 250
A. N. Danilova Sociologicheskaya enciklopediya [Sociological encyclopedia], Minsk : Belaruskaya encyklapediya, 2003, p. 382
Fedotova L. N. Analiz soderzhaniya – sociologicheskij metod izucheniya sredstv massovoj kommunikacii [Content analysis - a sociological method of studying means mass communication], Moscow : Institut sociologii RAN, 2001, p. 202
J. Busari, A. Arnold Education Doctors in the Clinical Workplace: Unraveling the Process of Teaching and Learning in the Medical Resident as Teacher http:// www.jpgmonline.com.
Learning Opportunities for Nurses and Care Assistants in Care Homes, Journal of Workplace Learning, 2011, vol. 23, no. 1, pp. 6-32.