Електронне керування кутом випередження запалювання в бензиновому двигуні внутрішнього згоряння (ДВЗ)
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Розроблено електронну систему управління кутом випередження запалення у двигуні внутрішнього згоряння для збільшення потужності та паливної економічності двигуна. Розроблено математичну модель системи у програмі VisSim та алгоритм ПІД-регулятора з відповідними настроювальними параметрами
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
D. Sosnin, Autotronics. Electrical equipmenttion and on-board automation systems of modern passenger cars, Moscow: SOLON–R, 2001.
T. Ross, Passenger car ignition systems. Design, maintenance andrepair: Pract. allowance, Moscow: Izdatel’stvo“Za rulem”, 1998, p. 144.
T. Ross, Gasoline injection systems. Installation, maintenance, repair, Moscow: KZHI ”Behind the wheel”, 2004, p. 96.
D. Sosnin and V. Yakovlev, New automobile electronic systems, Moscow: SOLON – Press, 2005, p. 240.
L. Guzzella and C. H. Onder, Introduction to Modeling and Control of Internal Combustion Engine Systems, Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2010. DOI:10.1007/978-3-642-10775-7
A. Stotsky, Automotive Engines, Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2009. DOI:10.1007/978-3-642-00164-2
J. A. . Cook, J. W. Grizzle, and J. Sun, Engine Control, 1995.
D. Hrovat and J. Sun, “Models and control methodologies for IC engine idle speed control design”, Control Engineering Practice, vol. 5, no. 8, pp. 1093–1100, Aug. 1997. DOI:10.1016/S0967-0661(97)00101-9