Аналіз акустичних характеристик фортепіанного звучання в концертному залі

Основний зміст сторінки статті

S. A. Lunova
V. P. Zaiets
A. I. Lunov

Анотація

Досліджуються спектральні і спектрально-часові характеристики фортепіанного звучання консонансних інтервалів: октави, квінти і кварти в межах від контроктави до третьої октави, і звукової послідовності в першій октаві. Аналізуються залежності вказаних акустичних характеристик від частотного діапазону, сили звуку, темпу виконання і штрихів. Показана зміна об’єктивних параметрів звуку роялю в залежності від акустики залу, які призводять до зміни часових і тембральних характеристик звуку, що сприймається слухачами.

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Lunova, S. A., Zaiets, V. P., & Lunov, A. I. (2012). Аналіз акустичних характеристик фортепіанного звучання в концертному залі. Електроніка та Зв’язок, 17(5), 88–94. https://doi.org/10.20535/2312-1807.2012.17.5.218590
Розділ
Акустичні прилади та системи

Посилання

Володин А. Роль гармонического спектра в восприятии высоты и тембра звука// Музыкальное искусство и наука. - Вып.1. - М.: Музыка, 1970. - с.11-38.

Галембо А.С. Фортепиано. Качество звуча- ния. – М.: Легпромиздат, 1987. – 165 с. Five Lectures on the Acoustics of the Piano/ Ed. A.Askenfelt. – Stockhokm: Royal Swedish Acad. Of Music, 1990. – 148 p.

Suzuki H., Nakamura I. Acoustics of Pianos// Appl. Acoust., V.30, 1990. – P.147-205.

McFerrin W.V. The Piano: its Acoustics. – Bos- ton: Tuners Supply Co, 1972. – 290 p.

Дідковський В.С., Луньова С.А., Богданов О.В. Архітектурна акустика. – Київ: НТУУ«КПІ», 2012. – 385 с.