Методика організації та проведення тестового сеансу як інструмент оптимізації якості управління навчальним процесом у ВНЗ

Основний зміст сторінки статті

Н. О. Різун
Ю. К. Тараненко

Анотація

Запропоновано методику організації та проведення тестового контролю знань студентів. Обґрунтовано принцип визначення рівня складності в залежності від значення показника ймовірності вгадування для тестових завдань різних видів. розроблено адаптивний алгоритм послідовної подачі тестових завдань різних видів в порядку зменшення рівня їх складності. Формалізовано правило необхідності переходу на наступний рівень тестування в залежності від індивідуального рівня підготовленості кожного студента

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Різун, Н. О. ., & Тараненко, Ю. К. . (2012). Методика організації та проведення тестового сеансу як інструмент оптимізації якості управління навчальним процесом у ВНЗ. Електроніка та Зв’язок, 16(6), 52–63. https://doi.org/10.20535/2312-1807.2011.16.6.241686
Розділ
Проблеми підготовки спеціалістів

Посилання

Melekhin V.B., Pavlyuchenko E.I., “Avtomatizirovannaya sistema kontrolya znaniy studentov v VUZe [Automated knowledge control system students at the university] ”, Transportnoye delo Rossii, no. 1, pp. 23–25, 2009

Podoprigora N.B., Mashovets A.I., “Sozdaniye avtomatizirovannoy sistemy testovogo monitoringa znaniy studentov [Creature automated system of test monitoring of students' knowledge]”, Sbornik nauchnykh trudov SevKavGTU. Seriya «Yestestvennonauchnaya», no. 2, p.19, 2006

Patent No. 43616 Ukraine: IPC G09B 7/00. The system of testing, starting and monitoring has been automated / V.D. Tsіdelko, O.N. Yaremchuk, V.V. Shvedova; Deputy ta patent holder: National technical University of Ukraine "Kiev Polytechnic Institute". No.200902620; Appl. 03.23.2009, Publ. 25.08.2009, Bul. No. 16, p. 5

Prikhodko M.A. Architecture and basic functionality of the automated system of interactive knowledge control "Argus-M", Quality of distance education: concepts, problems, solutions (EDQ-2008): Materials of the X International scientific-practical conference. Moscow, 2008. no. 1, pp. 19-21.

Prokofieva N.O. Knowledge control methods in computer learning, Education and virtuality - 2005: Collection of scientific proceedings of the 9th international conference UADO, Kharkov: KNURE, 2005, pp. 272-277.

SHkil' A.S., CHumachenko S.V., Naprasnik S.V., “Komp'yuternaya sistema testirovaniya znanij v distancionnom obuchenii [Computer system for testing knowledge in distance learning]”, ASU i pribory avtomatiki, no. 123, pp. 85–95, 2003

Avanesov V.S. “Formy testovyh zadanij: Uchebn. posobie dlya uchitelej shkol, liceev, prepodavatelej vuzov i kolledzhej [ Forms of test items: Textbook. manual for teachers of schools, lyceums, teachers of universities and colleges]” Moscow:Centr testirovaniya, 2005, p.156

CHelyshkova M.B. “Adaptivnoe testirovanie v obrazovanii (teoriya, metodologiya, tekhnologiya) [Adaptive testing in education (theory, methodology, technology)]”, Moscow: Issledovatel'skij centr problem kachestva podgotovki specialistov, 2001. p.165

Patent No. 97149 Ukraine: IPC G06F7/00 (2006.01). Sposib vimiru rivnya znan scientists for computer testing /B.I. Kholod, Yu.K. Taranenko, N.O. Rizun; Deputy and patent holder: ZAT "Dnipropetrovsk University of Economics and Law". - No. a200912950; Appl. 12/14/2009; Publ. 10.01.2012, Bul. No. 1, 11 p.

Korableva O.I. Algoritmy «zhestkogo» i «myagkogo» adaptivnogo testirovaniya [Algorithms of "hard" and "soft" adaptive testing] http://www.astcentre.ru/info/books/favorits/278/.

Smetanyuk L.V. “Metodicheskie i organizacionnye problemy ispol'zovaniya programmnyh sredstv uchebnogo naznacheniya v vysshih uchebnyh zavedeniyah pri provedenii kontrolya znanij studentov v vide testirovaniya [Methodological and organizational problems of using educational software in higher educational institutions when monitoring students' knowledge in the form of testing]”, Іnformacіjnі tekhnologіїї v osvіtі: Zbіrnik naukovih prac', Kherson: Vidavnictvo HDU, 2008. no. 1, pp.141–145.

Zajceva L.V., Prokof'eva N.O. ”Modeli i metody adaptivnogo kontrolya znanij [Models and methods of adaptive knowledge control]”, Educational Technology & Society, no. 7 (4), 2004 http://ifets.ieee.org/russian/depository/v7_i4/html/1.html.

Fedoruk P.І. “Adaptivnі testi: statistichnі metodi analіzu rezul'tatіv testovogo kontrolyu znan' [Adaptive tests: statistical methods of analysis of test results control knowledge]” Matematichnі mashini і sistemi, no. 3, 4, pp. 122–138, 2007

Bespal'ko V.P. “Slagaemye pedagogicheskoj tekhnologii [Components of pedagogical technology]“ Moscow: Pedagogika, 1989, p. 192

Patent for corisna model 58657 Ukraine: IPC G06F 7/00. Method of carrying out computer testing of students' knowledge; Deputy and patent holder: Taranenko Yu.K., Rizun N.O. - No. u201009376; Appl. 07/26/2010; Publ. 04/26/2011, Bul. No. 8, 14 p.

Rodionov B.U., Tatur A.O. Standarty i testy v obrazovanii [Standards and tests in education], Moscow: MIFI, 1995, p. 48