Дослідження впливу коливань та короткочасних зникнень напруги живлення рудникового електровоза на роботу електричного привода в режимі гальмування
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У статті проведено аналіз можливих причин зниження рівня напруги живлення контактного рудникового електровозу. Встановлено фактори, що впливають на роботу електроприводу в режимі тяги та в режимі гальмування. Проаналізовано характер електромагнітних процесів у тягових двигунах рудникового електровозу при переході системи електроприводу з режиму тяги у режим гальмування. З аналізу були встановлені вирази, що дозволяють зробити оцінку граничних умов переходу з режиму тяги у режим гальмування в залежності від ряду факторів, які враховують конструктивні особливості системи електроприводу та початкові умови у колі гальмування Запропоновано рішення щодо зменшення впливу коливань напруги живлення на працездатність системи електропривода рудникового електровозу.
Бібл. 7, рис. 2.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Volotkovsky S.A. Mine locomotive traction. -M .: Nedra, 1981. - 389 p.
Sinchuk O.N. Combinatorics converters voltage modern electric traction mine locomotive / O.N. Sinchuk, I.O. Sinchuk, N.N. Yurchenko, A.A. Chernyshov, O.A. Udovenko O.V. Pasko, E.S. Guzov. Scientific publication. – К.: ІEDNANU, 2006. - 252s.
Tihmeneev B.N. Trakhtman L.N. The movable part of the electrified railways. - .M ,: Transport, 1980. - 471 p.
Alekseev N.I. Optimization of electric traction systems in underground mines. - M .: Nedra, 1979. - 252 p.
Sinchuk O.N., Chumak V.V. Jerzhov O.V. Impulse control and protection system for mine locomotive transport. Monograph - ADEF - Ukraine, 1998. - 280 p.
Sinchuk I.O. Analysis of abnormal situations in asynchronous traction drive of miner contact electric / VIsnik NatsIonalnogo tehnIchnogo unIversitetu «HPI». – Kharkiv: NTU «HPI», 2008. – № 30. p. 365-367.
Research limiting the effective transfer of traction electric mine locomotives mode traction in braking mode / Kalmus D.O., Grachev M.M. // VIsnik KrivorIzkogo natsIonalnogo unIversitetu. – 2016. – № 42. p. 188-192.