Система адаптивного тестування Student’s Adapt
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У статті наведено теоретичне обґрунтування можливостей підвищення ефективності процесу перевірки та оцінки знань. студентів при дистанційному навчанні, розглянуто основні технологічні особливості та переваги адаптивного тестування на основі математичної моделі Раша, представлені функціональні можливості розробленої авторами навчальної системи адаптивного тестування, що отримала назву Student's Adapt
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Abakumova O.O. Dystantsiini kursy v inzhenernii osviti (na prykladi kursu «Teoriia elektrychnykh kil») [Distance courses in engineering education (on the example of the course "Theory of Electrical Circuits")], Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut». Filosofiia. Psykholohiia. Pedahohika: Zbirnyk naukovykh prats, Kyiv: IVTs «Politekhnika», 2009, vol. 27, no.3, p. 168
Matviienko V.M., Tonkohlas P.P. Testovyi kontrol, yoho mozhlyvosti, mistse v navchalnii roboti ta umovy efektyvnoho vprovadzhennia, Orhanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu [Test control, its capabilities, place in educational work and conditions of effective implementation], 2005, no.5, pp. 101-174
Fedoruk P.I. Adaptyvni testy: zahalni polozhennia, Matematychni mashyny i systemy [Adaptive tests: general provisions], 2008, no.1, pp.115 - 127
Alekseichuk I.S. Pro tekhnolohiiu stvorennia system testuvannia, Novi tekhnolohii navchannia: Naukovo-metodychnyi zbirnyk [On the technology of creating testing systems, New learning technologies: Scientific and methodological collection], Kyiv, NMTsVD, 2000
Chelыshkova M.B. Razrabotka pedahohycheskykh testov na osnove sovremennыkh matematycheskykh modelei: Uchebnoe posobye [Development of pedagogical tests on the basis of modern mathematical models: Textbook], Moskva: Yssledovatelskyi tsentr problem kachestva pidhotovky spetsyalystov,1995, p. 32
Zhluktenko V.I., Nakonechnyi S.I., Savina S.S. Teoriia ymovirnostei i matematychna statystyka: Navchalno-metodychnyi posibnyk: U 2-kh ch, Ch. II. Matematychna statystyka [Probability theory and mathematical statistics: Textbook: In 2 parts, Part II. Mathematical statistics], Kyiv: KNEU, 2001, p.336 ISBN 966–574–265–5