Call-центр із підтримкою IP-телефонії на платформі Intel Dialogic

Основний зміст сторінки статті

В.Н. Бондаренко
Н.А. Бондаренко

Анотація

Описано структуру Call-центру з інтегрованим додатком IP-телефонії, який призначений для обслуговування організацій, які широко використовують у своїй діяльності міжнародний телефонний зв'язок. Call-центр дозволяє використовувати послуги різних операторів IP-телефонії для оптимізації показника вартості зв'язку

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Бондаренко, В., & Бондаренко, Н. . (2010). Call-центр із підтримкою IP-телефонії на платформі Intel Dialogic. Електроніка та Зв’язок, 15(6), 84–86. https://doi.org/10.20535/2312-1807.2010.59.6.281325
Розділ
Короткі повідомлення

Посилання

K. Galichsky, Computer systems intelephony, St. Petersburg: BHV – St. Petersburg, 2002, p. 400.

B. Goldstein and V. Freinkman, Call-centers and computer telephony, St. Petersburg: BHV – St. Petersburg, 2002, p. 372.

CompTek, Russia. Computer telephoneniya. – http://www.comptek.ru/telephony/

J. Davidson and J. Peters, Basics of voice transmission over networksIP: Translation from English, Moscow: Publishing HouseWilliams House, 2007, p. 400.