Звук рухомого точкового джерела
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Одним з найбільш розповсюджених джерел шуму є транспортні потоки. В багатьох випадках транспортні потоки створюють надмірні рівні шуму, що призводить до збільшення випадків захворювання людей. Велика кількість публікацій [1-3] присвячених цій проблемі, за останній час свідчить, що остаточно дане питання не розв’язане. В статті запропонована математична модель для знаходження часової залежності звукового тиску при рівномірному русі джерела звуку. Одержані результати мають бути враховані при проектувані шумозахисних екранів.
Библ. 6, рис. 5.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Menounou, P., Ho You, J. (2004). Experimental study of the diffracted sound field around jagged edge noise barriers., J. Acoust. Soc. Amer. T. 116, № 5. P. 2842 - 2854.
Petruk, V. G., Vasilkovsky, I. V., Kvaterniuk, S. M., Tishchenko, A. A. (2006). Construction and acoustic means of reducing traffic noise motorways. I All-Ukrainian congress of ecologists: Intern. scientific-technical. Thesis reported. Vinnitsja, P. 228. (Ukr)
Fahim, A., Ahmed, A., Medhat, A., Fahim and Hoda, Seddeq, S. (2010). Noise Prediction for Outdoor Cooling Systems; Case Study. J. of Am. Sci. V.6, № 11, P. 899 - 905.
Lependin, L. F. (1978). Acoustics: Proc. aid for technical colleges. M.: Higher. School, P.448. (Rus)
Kupryaev, N. V. (2005). About schoolbook O.E. Akimova Natural history. Lecture course. Phys, Vol 175, P. 1013-1015. (Rus)
Frankfurt, U. I., Frank, A. M. (1972). Optics of Moving Bodies. Nauka, Moscow. (Rus