Дослідження роботи системи гальмування з врахуванням зміни коефіцієнта зчеплення коліс електровозу з рейками

Основний зміст сторінки статті

Dmytro O. Kalmus

Анотація

В статті розглянуті питання пошуку напрямків підвищення ефективності процесу функціонування тягових електроприводів з імпульсними системами регулювання напруги живлення тягових електродвигунів постійного струму в режимах гальмування двохосьових електровозів із мінімізацією проковзування коліс електровозу з рейками. Запропоновано багатофункціональний алгоритм роботи системи електричного гальмування, що ефективно діє до нульової швидкості електровозу з максимальним використанням гальмових властивостей тягового електропривода. Розроблено та рекомендовано для практичних досліджень математичну модель електричного гальмування, необхідну для оцінки рівня ефективності й доцільності застосування відповідної структури в конкретних умовах гальмування електрифікованого двохосьового транспортного засобу. Підтверджена шляхом моделювання ефективність пропонуємого варіанту розбудови структури тягового електропривода аналізуємого вида електропотяга.

Бібл. 7, рис. 2

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Kalmus, D. O. (2017). Дослідження роботи системи гальмування з врахуванням зміни коефіцієнта зчеплення коліс електровозу з рейками. Електроніка та Зв’язок, 22(3), 40–45. https://doi.org/10.20535/2312-1807.2017.22.3.107102
Розділ
Cилова електроніка

Посилання

S. V. Leb'odkin, «Vuhil'na promyslovist' i perspektyvni napryamky rozvytku tyahovykh elektropryvodiv rudnykovykh elektrovoziv (Problemy i perspektyvy) [Coal industry and perspective directions of development of hauling electromechanics of mine electric locomotives(Problems,» Visnyk Kryvoriz'koho tekhnichnoho universytetu. Zbirnyk naukovykh prats', vol. 4, pp. 12-15, 2004.

V. P. Stepanenko, «Povyshenie energoeffektivnosti i resursosberezheniya rudnichnogo elektrovoznogo transporta [Coal industry and perspective directions of development of hauling electromechanics of mine electric locomotives(Problems and prospects)],» Visnyk Kryvoriz'koho tekhnichnoho universytetu. Zbirnyk naukovykh prats', т. 42, pp. 20-25, 2016.

О. Sinchuk, «DoslIdzhennya energoefektivnih rezhimIv rekuperativnogo galmuvannya tyagovih asinhronnih chastotno-kerovanih elektroprivodIv [Examining energy-efficient recuperative braking modes of traction asynchronous frequency-controlled electric drives],» Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, т. 1, № 85, pp. 50-56, 2017. DOI : 10.15587/1729-4061.2017.91912

O. N. Sinchuk, Kombinatorika preobrazovateley napryazheniya sovremenyh tyagovyh elektroprivodov rudnichnyh elektrovozov [Combinatorics of transformers of tension of modern hauling electromechanics of mine electric locomotives], Kyiv: IEDNANU, 2006, p. 252.

«Zavod Amplituda LLC,» [В Интернете]. Available: http://amplituda.com.ua/.

M. Y. Vyigodskiy, Spravochnik po vyisshey matematike [Reference book on higher mathematics], Moskow, 1977, p. 871.

D. A. Shokarev, «Kontaktno-akkumulyatornyiy shahtnyiy elektrovoz s tyagovyim elektrotehnicheskim kompleksom IGBT – invertor – asinhronnyiy dvigatel [A Pin-storage-battery mine electric locomotive with a hauling electrical engineering complex IGBT is a negator - asynchrono,» VIsnik ShIdnoukraYinskogo natsIonalnogo unIversitetu ImenI V. Dalya. Naukoviy zhurnal, т. 158, № 4, pp. 172-178, 2011.