Дослідження роботи системи гальмування з врахуванням зміни коефіцієнта зчеплення коліс електровозу з рейками
Основний зміст сторінки статті
Анотація
В статті розглянуті питання пошуку напрямків підвищення ефективності процесу функціонування тягових електроприводів з імпульсними системами регулювання напруги живлення тягових електродвигунів постійного струму в режимах гальмування двохосьових електровозів із мінімізацією проковзування коліс електровозу з рейками. Запропоновано багатофункціональний алгоритм роботи системи електричного гальмування, що ефективно діє до нульової швидкості електровозу з максимальним використанням гальмових властивостей тягового електропривода. Розроблено та рекомендовано для практичних досліджень математичну модель електричного гальмування, необхідну для оцінки рівня ефективності й доцільності застосування відповідної структури в конкретних умовах гальмування електрифікованого двохосьового транспортного засобу. Підтверджена шляхом моделювання ефективність пропонуємого варіанту розбудови структури тягового електропривода аналізуємого вида електропотяга.
Бібл. 7, рис. 2
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
S. V. Leb'odkin, «Vuhil'na promyslovist' i perspektyvni napryamky rozvytku tyahovykh elektropryvodiv rudnykovykh elektrovoziv (Problemy i perspektyvy) [Coal industry and perspective directions of development of hauling electromechanics of mine electric locomotives(Problems,» Visnyk Kryvoriz'koho tekhnichnoho universytetu. Zbirnyk naukovykh prats', vol. 4, pp. 12-15, 2004.
V. P. Stepanenko, «Povyshenie energoeffektivnosti i resursosberezheniya rudnichnogo elektrovoznogo transporta [Coal industry and perspective directions of development of hauling electromechanics of mine electric locomotives(Problems and prospects)],» Visnyk Kryvoriz'koho tekhnichnoho universytetu. Zbirnyk naukovykh prats', т. 42, pp. 20-25, 2016.
О. Sinchuk, «DoslIdzhennya energoefektivnih rezhimIv rekuperativnogo galmuvannya tyagovih asinhronnih chastotno-kerovanih elektroprivodIv [Examining energy-efficient recuperative braking modes of traction asynchronous frequency-controlled electric drives],» Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, т. 1, № 85, pp. 50-56, 2017. DOI : 10.15587/1729-4061.2017.91912
O. N. Sinchuk, Kombinatorika preobrazovateley napryazheniya sovremenyh tyagovyh elektroprivodov rudnichnyh elektrovozov [Combinatorics of transformers of tension of modern hauling electromechanics of mine electric locomotives], Kyiv: IEDNANU, 2006, p. 252.
«Zavod Amplituda LLC,» [В Интернете]. Available: http://amplituda.com.ua/.
M. Y. Vyigodskiy, Spravochnik po vyisshey matematike [Reference book on higher mathematics], Moskow, 1977, p. 871.
D. A. Shokarev, «Kontaktno-akkumulyatornyiy shahtnyiy elektrovoz s tyagovyim elektrotehnicheskim kompleksom IGBT – invertor – asinhronnyiy dvigatel [A Pin-storage-battery mine electric locomotive with a hauling electrical engineering complex IGBT is a negator - asynchrono,» VIsnik ShIdnoukraYinskogo natsIonalnogo unIversitetu ImenI V. Dalya. Naukoviy zhurnal, т. 158, № 4, pp. 172-178, 2011.