Методика організації та проведення тестового сеансу як інструмент оптимізації якості управління навчальним процесом у ВНЗ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Запропоновано методику організації та проведення тестового контролю знань студентів. Обґрунтовано принцип визначення рівня складності в залежності від значення показника ймовірності вгадування для тестових завдань різних видів. розроблено адаптивний алгоритм послідовної подачі тестових завдань різних видів в порядку зменшення рівня їх складності. Формалізовано правило необхідності переходу на наступний рівень тестування в залежності від індивідуального рівня підготовленості кожного студента
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Melekhin V.B., Pavlyuchenko E.I., “Avtomatizirovannaya sistema kontrolya znaniy studentov v VUZe [Automated knowledge control system students at the university] ”, Transportnoye delo Rossii, no. 1, pp. 23–25, 2009
Podoprigora N.B., Mashovets A.I., “Sozdaniye avtomatizirovannoy sistemy testovogo monitoringa znaniy studentov [Creature automated system of test monitoring of students' knowledge]”, Sbornik nauchnykh trudov SevKavGTU. Seriya «Yestestvennonauchnaya», no. 2, p.19, 2006
Patent No. 43616 Ukraine: IPC G09B 7/00. The system of testing, starting and monitoring has been automated / V.D. Tsіdelko, O.N. Yaremchuk, V.V. Shvedova; Deputy ta patent holder: National technical University of Ukraine "Kiev Polytechnic Institute". No.200902620; Appl. 03.23.2009, Publ. 25.08.2009, Bul. No. 16, p. 5
Prikhodko M.A. Architecture and basic functionality of the automated system of interactive knowledge control "Argus-M", Quality of distance education: concepts, problems, solutions (EDQ-2008): Materials of the X International scientific-practical conference. Moscow, 2008. no. 1, pp. 19-21.
Prokofieva N.O. Knowledge control methods in computer learning, Education and virtuality - 2005: Collection of scientific proceedings of the 9th international conference UADO, Kharkov: KNURE, 2005, pp. 272-277.
SHkil' A.S., CHumachenko S.V., Naprasnik S.V., “Komp'yuternaya sistema testirovaniya znanij v distancionnom obuchenii [Computer system for testing knowledge in distance learning]”, ASU i pribory avtomatiki, no. 123, pp. 85–95, 2003
Avanesov V.S. “Formy testovyh zadanij: Uchebn. posobie dlya uchitelej shkol, liceev, prepodavatelej vuzov i kolledzhej [ Forms of test items: Textbook. manual for teachers of schools, lyceums, teachers of universities and colleges]” Moscow:Centr testirovaniya, 2005, p.156
CHelyshkova M.B. “Adaptivnoe testirovanie v obrazovanii (teoriya, metodologiya, tekhnologiya) [Adaptive testing in education (theory, methodology, technology)]”, Moscow: Issledovatel'skij centr problem kachestva podgotovki specialistov, 2001. p.165
Patent No. 97149 Ukraine: IPC G06F7/00 (2006.01). Sposib vimiru rivnya znan scientists for computer testing /B.I. Kholod, Yu.K. Taranenko, N.O. Rizun; Deputy and patent holder: ZAT "Dnipropetrovsk University of Economics and Law". - No. a200912950; Appl. 12/14/2009; Publ. 10.01.2012, Bul. No. 1, 11 p.
Korableva O.I. Algoritmy «zhestkogo» i «myagkogo» adaptivnogo testirovaniya [Algorithms of "hard" and "soft" adaptive testing] http://www.astcentre.ru/info/books/favorits/278/.
Smetanyuk L.V. “Metodicheskie i organizacionnye problemy ispol'zovaniya programmnyh sredstv uchebnogo naznacheniya v vysshih uchebnyh zavedeniyah pri provedenii kontrolya znanij studentov v vide testirovaniya [Methodological and organizational problems of using educational software in higher educational institutions when monitoring students' knowledge in the form of testing]”, Іnformacіjnі tekhnologіїї v osvіtі: Zbіrnik naukovih prac', Kherson: Vidavnictvo HDU, 2008. no. 1, pp.141–145.
Zajceva L.V., Prokof'eva N.O. ”Modeli i metody adaptivnogo kontrolya znanij [Models and methods of adaptive knowledge control]”, Educational Technology & Society, no. 7 (4), 2004 http://ifets.ieee.org/russian/depository/v7_i4/html/1.html.
Fedoruk P.І. “Adaptivnі testi: statistichnі metodi analіzu rezul'tatіv testovogo kontrolyu znan' [Adaptive tests: statistical methods of analysis of test results control knowledge]” Matematichnі mashini і sistemi, no. 3, 4, pp. 122–138, 2007
Bespal'ko V.P. “Slagaemye pedagogicheskoj tekhnologii [Components of pedagogical technology]“ Moscow: Pedagogika, 1989, p. 192
Patent for corisna model 58657 Ukraine: IPC G06F 7/00. Method of carrying out computer testing of students' knowledge; Deputy and patent holder: Taranenko Yu.K., Rizun N.O. - No. u201009376; Appl. 07/26/2010; Publ. 04/26/2011, Bul. No. 8, 14 p.
Rodionov B.U., Tatur A.O. Standarty i testy v obrazovanii [Standards and tests in education], Moscow: MIFI, 1995, p. 48