Програмна оптимізація електронного регулювання швидкості холостого ходу двигуна внутрішнього згоряння, керуючи кутом випередження запалювання

Основний зміст сторінки статті

М.П. Драган

Анотація

Проводиться програмна параметрична оптимізація електронного регулювання швидкості холостого ходу в двигуні внутрішнього згоряння шляхом управління кутом випередження запалення з використанням методів мінімальної середньоквадратичної помилки та оцінкою максимального перерегулювання за допомогою пакетів VisSim та SIMULINK з метою визначення оптимальних параметрів пропорційно розрахунків

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Драган, М. . (2011). Програмна оптимізація електронного регулювання швидкості холостого ходу двигуна внутрішнього згоряння, керуючи кутом випередження запалювання. Електроніка та Зв’язок, 16(2), 93–97. https://doi.org/10.20535/2312-1807.2011.16.2.268254
Розділ
Електронні системи

Посилання

S. Denbnovetsky and M. Dragan, “Electronic priming of the coil for the first time in an internal gasoline enginezgoryannya (DVZ)”, Electronic and communication, no. 5, pp. 120–124, Jan. 2010.

V. Lukas, Theory of technical managementfuture, Ekaterinburg: UGGGA, 2002, p. 675.

B. Fedosov, Task and guidelines for the implementation, https://model.exponenta.ru/bt/bt_cont_3_Met.html#L326

A. Sokolov, Y. Sokolov, V. Ilyushko, M. Mitrahovich, and D. Gaisenok, Design of control systems on a computer(MATLAB/ Simulink/ Control system), Kharkiv: KhAI, 2005, p. 590.