Імітаційне моделювання та віртуальні виміри у лабораторному практикумі

Основний зміст сторінки статті

С.В. Воєводін
А.В. Борисов
Т.Л. Волхова
В.Г. Тіняков

Анотація

Розглянуто місце лабораторного практикуму в навчальному процесі з природничих дисциплін, його значення в інженерній освіті, різноманітні можливості сучасного практикуму в твердотільній електроніці, мікроелектроніці: імітаційне моделювання фізичних процесів, віртуальні вимірювальні прилади (NI LabVIEW), програмно-апаратні комплекси , проектування у програмних середовищах (напівпровідникові прилади, мікросхеми, друковані плати). Показано, що імітаційне моделювання фізичних процесів у поєднанні з віртуальними вимірювальними приладами та засобами комп'ютерного проектування дають раніше неможливі можливості, як у навчальному процесі, так і в просуванні нових розробок до ринку.

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Воєводін, С. ., Борисов, А. ., Волхова, Т. ., & Тіняков, В. . (2010). Імітаційне моделювання та віртуальні виміри у лабораторному практикумі. Електроніка та Зв’язок, 15(6), 70–83. https://doi.org/10.20535/2312-1807.2010.59.6.281319
Розділ
Проблеми підготовки спеціалістів

Посилання

CDIO Home Page. About CDIO™, http://www.cdio.org/about_cdio/about_1_cdio.html

G. Atanov, Activity approach in trainingreading, Donetsk: EAI-press, 2001, p. 160.

I. Volchkevich, Essays on the history of MVTU, Moscow: Mashinostroyeniye, 2000, p. 239.

T. Paltashev, “Civil electronicsas the basis of the innovative economy of Russiathese. View from Silicon Valley”, Promental statements, no. 3, 2007.

V. Denisenko, “Problems of circuit modeling of CMOS VLSI”, Components and Technologies, no. 3., pp. 74–78, 2002.

T. Quarles, A. Newton, D. Pederson, and A. Sangiovanni-Vincentelli, Spice 3 version 3f3. User’s Manual, Berkeley: Department ofElectrical Engineering and Computer Sciences.– University of California, 1993, p. 146.

P. Tikhomirov, P. Pfeffli, and M. Zorzi, “Sis-Sentaurus TCAD theme by SYNOPSYS.New generation of instrumentation and technologicalCAD”, ELECTRONICS: Science, Technology,Business, no. 7, pp. 89–95, 2006.

D. Travis and J. Kring, LabVIEW for everyone, 3rd ed. Moscow: DMK Press, 2008, p. 880.

A. Sharapov, S. Voevodin, and A. Makhotkina, “New information technologies in laboratory workshop”, in New informationtion technologies in education forall: Materials of the First Internationalconference, pp. 421–427.

Shauna L. Rae, Gretchen Edelmon. Closing the Hardware Design Loop with Electronics Multisim and National Instruments LabVIEW. 2006, http://www.ni.com/pdf/academic/us/closing_the_loop_with_labview _and_multisim.pdf

A. Skusnov, “PSoC solutions reduce costsmost miniature systems”, ElectronicComponents, no. 7, 2004.

P. Kane, “PSoC Seminar”, Electronics andconnection, no. 3-4, p. 206, Jan. 2008.

V. Tsydelko, I. Pototsky, G. Burchenkov, and S. Zatoka, “Experience using NI LabVIEWto create a laboratory workshop onmeasurements of magnetic quantities”, in Proceedings of the educational conference National Instruments, p. 10.

L. Marakhovsky, A. Sharapov, S. Voevodin, and N. Mikhno, “Simulation modeling of digital logic circuits and educationalprocess”, in New information technologies in education for all: state andPerspectives: Proceedings of the Second International Conference, pp. 268–275.

V. Batovrin, A. Bessonov, and V. Moshkin, “Experience in developing open educationalresources based on virtualdevices”, Open education, no. 5, pp. 117–124, 2009.

V. Lipaev, “Standards governinglife cycle of complex complexes of information systems programs”, Engineering education, no. 8, 2005 http://www.techno.edu.ru-:16001/db/msg/26890.html