Аналіз акустичних характеристик фортепіанного звучання в концертному залі
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Досліджуються спектральні і спектрально-часові характеристики фортепіанного звучання консонансних інтервалів: октави, квінти і кварти в межах від контроктави до третьої октави, і звукової послідовності в першій октаві. Аналізуються залежності вказаних акустичних характеристик від частотного діапазону, сили звуку, темпу виконання і штрихів. Показана зміна об’єктивних параметрів звуку роялю в залежності від акустики залу, які призводять до зміни часових і тембральних характеристик звуку, що сприймається слухачами.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Володин А. Роль гармонического спектра в восприятии высоты и тембра звука// Музыкальное искусство и наука. - Вып.1. - М.: Музыка, 1970. - с.11-38.
Галембо А.С. Фортепиано. Качество звуча- ния. – М.: Легпромиздат, 1987. – 165 с. Five Lectures on the Acoustics of the Piano/ Ed. A.Askenfelt. – Stockhokm: Royal Swedish Acad. Of Music, 1990. – 148 p.
Suzuki H., Nakamura I. Acoustics of Pianos// Appl. Acoust., V.30, 1990. – P.147-205.
McFerrin W.V. The Piano: its Acoustics. – Bos- ton: Tuners Supply Co, 1972. – 290 p.
Дідковський В.С., Луньова С.А., Богданов О.В. Архітектурна акустика. – Київ: НТУУ«КПІ», 2012. – 385 с.