Комбінована система електроживлення тролейбуса та економічний ефект від її використання
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Стаття присвячена розробці комбінованої системи електроживлення тролейбуса з високовольтним акумулято-ром, яка дозволяє даному транспортному засобу рухатися в режимі автономного ходу. Запропоновано структу-ру комбінованої системи електроживлення, розраховано ємність акумулятора та визначено його тип. Запропоновано новий спосіб відбирання енергії з використанням ємнісного накопичувача. Показано вплив заторів та аварій на прибуток тролейбусного маршруту. Пораховано загальний економічний ефект від викори-стання запропонованої системи електроживлення та вказано її переваги порівняно з системою тролейбуса, який руха-ється виключно за рахунок напруги контактної мережі.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Morcos, M. M., Dillman, N. G., & Mersman, C. R. (2000). Battery chargers for electric vehicles. IEEE Power Engineering Review, 2000 20(11), p. 8–11, 18. DOI: 10.1109/39.883280
Schmidt-Rohr, Klaus, «How Batteries Store and Release Energy: Explaining Basic Electrochemistry», Journal of Chemical Education. 95 (10): 18011810, 2018. DOI: 10.1021/acs.jchemed.8b00479.
Pistoia, Gianfranco «Batteries for Portable Devices», World Trolleybus Encyclopaedia. Yateley, Hampshire, UK, 2005.
Murray, Alan. "Farewell to a Rural Trolleybus". Trolleybus Magazine No. 94, May-June 1977. p. 65. National Trolleybus Association (UK)
Rosenblum, J. L., Allen, D. W., Bennett, T. L., Warade, R. K., & Stoughton, C. M. (2015). “Method for assessing bus delay in mixed traffic to identify transit priority improvement locations in Cambridge, Massachusetts”. Transportation Research Record, 2015, 2533(1), pp. 60-67. DOI: 10.3141/2533-07.
«Trolleybus» [Electronic resource], URL: https://en.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81
Mary Bellis « History and Timeline of the Battery», 2019, URL: https://www.thoughtco.com/battery-timeline-1991340.
Borvon, Gerard, «History of Electrical Units», Association S-EAU-S., 2012.
I. Galkin, A. Blinov, I. Verbytskyi, D. Zinchenko, «Modular Self-Balancing Battery Charger Concept for Cost-Effective Power-Assist Wheelchairs», Energies 2019, 12, 1526. DOI: 10.3390/en12081526.
A. G. Kyselova; I. V. Verbitskyi; G. D. Kyselov. «Context-aware framework for energy management system», 2nd International Conference on Intelligent Energy and Power Systems (IEPS), Kyiv, 2016, P. 1-4. DOI: 10.1109/IEPS.2016.7521890.
I. Verbytskyi, O. Bondarenko, D. Vinnikov, «Multicell-type current regulator based on Cuk converter for resistance welding», 2017 IEEE 58th International Scientific Conference on Power and Electrical Engineering of Riga Technical University (RTUCON), Riga, 2017, Pp. 1 – 6. DOI: 10.1109/RTUCON.2017.8124844.
B. Kang, G. Cedar «Battery materials for ultrafast charging and discharging», Nature. 458 (7235): 190193. 2009, DOI: 10.1038/nature07853.
Filip M. Gieszczykiewicz. «Sci.Electronics», 2010, URL: http://repairfaq.org/REPAIR/F_Repair.html.
M .B Shelest, P. I Hayda «Bases of structure and operation of rechargeable batteries», Sumy: Sum. state. Univ., 210 p, 2014.
Schweber, Bill, «Lithium Batteries: The Pros and Cons», GlobalSpec. 2015.
D. A. Khrustalev «Akumlyatory [Accumulators]», M.: Izumrud , 224 p , 2003.
V. Lavrus «Batareyki i akumulyatory [Batteries and accumulators]», Kiev NiT, 1995.
Susanne Fowler and Paul Mozur, «Samsung’s Recall: The Problem With Lithium-Ion Batteries», The New York Times, 2016. URL: https://www.nytimes.com/2016/09/03/technology/samsungs-recall-the-problem-with-lithium-ion-batteries.html?searchResultPosition=1
Hislop, Martin, «Solid-state EV battery breakthrough from Li-ion battery inventor John Goodenough», North American Energy News, 2017. URL: http://theamericanenergynews.com/markham-on-energy/solid-state-battery-advance-goodenough
T. R. Crompton, «Battery Reference Book», Oxford Newnes, 2000.
Ronald Dell, David Anthony, James Rand, «Understanding Batteries», Royal Society of Chemistry, 2001. ISBN: 978-0-85404-605-8. DOI: 10.1039/9781847552228
I. A Martyukhin, M. V. Bely «Vehicle with a battery with reduced overall dimensions», ElectronAcountEng, vol. 2, no. 1, pp. 16-20, 2019. URL: http://feltran.kpi.ua/article/view/162155
«Tesla Powerwall 2 Datasheet - North America» [electronic resource], URL: https://www.tesla.com/sites/default/files/pdfs/powerwall/Powerwall%202_AC_Datasheet_en_northamerica.pdf
«Map of bus and trolleybus routes», URL: https://kyivroutes.blogspot.com/2019/11/blog-post.html