Програмні засоби супроводження курсу вищої математики у технічному університеті Частина 1. Основні питання
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У статті обговорюються проблеми підготовки сучасних інженерів з математичних дисциплін, наголошується на необхідності балансу між теоретичними знаннями та практичним застосуванням за допомогою програмних засобів. Розглянуто використання професійних математичних пакетів, таких як Scilab, у викладанні вищої математики, оскільки вони надають необхідні інструменти для візуалізації та розуміння складних математичних концепцій. У статті також обговорюється використання Scilab у розв’язанні традиційних задач зі спеціальності 171 Електроніка, таких як робота з матрицями та аналіз властивостей функцій. Підкреслюється необхідність розуміння студентами основних математичних принципів.
Розглядаються такі етичні питання, як можливість академічної нечесності та хибне відчуття набуття навичок, коли студенти використовують математичні пакети як онлайн-калькулятори. Для пом’якшення цих проблем пропонуються такі заходи, як роз’яснювальна робота, обов’язкові співбесіди, офлайн-оцінювання та ретельний вибір завдань. Вибір програмного забезпечення має бути скоординований між педагогами, щоб забезпечити узгодженість методів навчання.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
S. Frerich et al., Eds., Engineering Education 4.0. Cham: Springer International Publishing, 2016, ISBN: 978-3-319-46915-7. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-46916-4
J. Miranda et al., “The core components of education 4.0 in higher education: Three case studies in engineering education,” Computers & Electrical Engineering, vol. 93, p. 107278, Jul. 2021, DOI: https://doi.org/10.1016/j.compeleceng.2021.107278.
S. I. Shankar, “Blended Learning is the future of Education,” in The Asian Conference on Education (ACE2021), 2021.
D. Harris, L. Black, P. Hernandez-Martinez, B. Pepin, and J. Williams, “Mathematics and its value for engineering students: what are the implications for teaching?,” Int J Math Educ Sci Technol, vol. 46, no. 3, pp. 321–336, Apr. 2015, DOI: https://doi.org/10.1080/0020739X.2014.979893.
E. K. Sallah, “Use of Maple Software to Reduce Senior High School Students’ Errors in Integral Calculus,” African Journal of Educational Studies in Mathematics and Sciences, vol. 17, no. 2, pp. 51–59, Feb. 2022, DOI: https://doi.org/10.4314/ajesms.v17i2.5.
Y. Butuzova, “Vykorystannya matematychnykh paketiv u protsesi vyvchennya kursu dyferentsialʹnykh rivnyan [The Use of Mathematical Packages in the Process of Studying the Course of Differential Equations],” in Problems of professional formation of the future specialist in the conditions of integration into the European educational space, 2015.
N. Kovba and A. Kovba, “Features of the Application of the Scilab Mathematical Package in the Process of Teaching the Discipline «Higher Mathematics»,” Dnipro Academy of Continuing Education Herald. Series: Philosophy, Pedagogy, vol. 2, no. 2, pp. 53–55, Dec. 2023, DOI: https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-12.
A. V. Usov, O. A. Shpynkovskyi, and M. I. Shpynkovska, Chyselʹni metody ta yikh realizatsiya u seredovyshchi Scilab [Numerical methods and their implementation in the Scilab environment]. Kyiv, Ukraine: Osvita Ukrainy, 2013.